A. POLITICA DE RETUR
1. Returul ca urmare a folosirii dreptului de denuntare unilaterala a contractului
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Produs, în termen de maximum 14 zile calendaristice (de la data primirii produsului, data mentionata pe documentul de transport), fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de expediere a produsului catre Comerciant. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a Produsului comandat. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile (de la data documentului de transport).
Cumparatorul are dreptul sa notifice numai in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. Notificarea de renuntare la cumparare se va transmite prin posta electronica la adresa espadrile@espadrile.ro
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Pentru returnarea produselor este necesar ca acestea sa fie noi, nepurtate, cu etichetele nedetasate de produs si in ambalajul original si sa fie insotite de factura de cumparare. Cutiile produselor vor trebui ambalate intr-o alta cutie, intr-o punga sau intr-o coala de hartie/folie de plastic, in asa fel incat cutiile originale sa ajunga la Vanzator in perfecta stare, fara a fi deteriorate.
Motive pentru refuzarea coletelor returnate:
* urme de purtare sau produse deteriorate;
* ambalajul deteriorat;
* ambalarea necorespunzătoare a produsului;
* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).
Returnarea produselor se va face folosind serviciile unui curier expres. Nu se accepta retururi prin intermediul Postei Romane.
SC Meridian Film SRL va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii coletului returnat (data mentionata pe documentul de transport). Returnarea banilor se va face doar prin transfer bancar, in contul cumparatorului (numele mentionat pe factura fiscala emisa la livrarea produsului). Pentru returnarea banilor sunt necesare și următoarele informații: nume titular cont bancar, IBAN, nume bancă, pe care va trebui sa ni le comunicati in solicitarea de retur.
NOTA: In cazul returnarii partiale a unuia sau a mai multor produse dintr-o comanda a carei valoare initiala a depasit 400 lei si a beneficiat de transport gratuit, din suma restituita pentru produsele returnate se va retine taxa de transport care ar fi fost initial calculata.
2. Returul ca urmare a alegerii masurii nepotrivite/culorii/modelului
In cazul in care nu ati ales marimea potrivita sau daca doriti o alta culoare sau model, la solicitarea dvs. transmisa numai in scris, prin posta electronica la adresa espadrile@espadrile.ro, va putem pune la dispozitie o alta pereche in schimbul celei initiale, in limita stocului disponibil. Termenul de retur pentru schimbarea masurii/culorii/modelului este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile (de la data documentului de transport).
Pentru returnarea produselor este necesar ca acestea sa fie noi, nefolosite, cu etichetele nedetasate de produs si in ambalajul original si sa fie insotite de factura de cumparare. Cutiile produselor vor trebui ambalate intr-o alta cutie, intr-o punga sau intr-o coala de hartie/folie de plastic, in asa fel incat cutiile originale sa ajunga la Comerciant in perfecta stare, fara a fi deteriorate.
Motive pentru refuzarea coletelor returnate:
* urme de purtare sau produse deteriorate;
* ambalajul deteriorat;
* ambalarea necorespunzătoare a produsului;
* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).
Returnarea produselor se va face folosind serviciile unui curier expres. Nu se accepta retururi prin intermediul Postei Romane. Returnarea produselor, pentru schimbarea masurii/culorii/modelului, se va face pe cheltuiala clientului. SC Meridian Film SRL va trimite, pe cheltuiala sa, o alta pereche in schimbul celei initiale sau va inapoia contravaloarea produselor, in cazul in care nu exista pe stoc masura solicitata. SC Meridian Film SRL va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii coletului returnat (data mentionata pe documentul de transport). Returnarea banilor se va face doar prin transfer bancar, in contul cumparatorului (numele mentionat pe factura fiscala emisa la livrarea produsului). Pentru returnarea banilor sunt necesare și următoarele informații: nume titular cont bancar, IBAN, nume bancă, pe care va trebui sa ni le comunicati in solicitarea de retur.
Adresa la care puteti returna produsele este:
SC Meridian Film SRL
Magazin Online Espadrile.ro
Soseaua Chitilei nr. 5, Sector 1, Bucuresti 012381
Pentru orice problema legata de returnarea unui produs, va rugam nu ezitati sa ne contactati prin:
- e-mail espadrile@espadrile.ro
- telefon 0726 331 929 sau 0744 531 503, de luni pana vineri intre orele 10:00 - 18:00.
B. GARANTIE COMERCIALA
Garantăm că produsul achiziţionat de la Meridian Film SRL prin intermediul site-urilor www.espadrile.ro, www.ghetesafari .ro sau www.naturalworldeco.ro, este un produs sigur, nou (nefolosit) şi lipsit de orice defect.
În condiţiile respectării Instrucţiunilor de întreţinere pentru incaltaminte, produsul prezintă parametri de calitate şi performanţe normale (la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil), date fiind natura şi scopul pentru care a fost realizat produsul, pe durata medie a utilizării. Durata medie a utilizării este de circa 6 luni calendaristice, cu respectarea alternării purtatului a minimum 3 perechi de încălţăminte. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor prezenta semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect. Pentru marirea duratei de folosire se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte in aceeasi perioada de timp.
Pentru orice produs cumparat din magazinul nostru online, garantia comerciala este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestuia (data mentionata pe documentul de transport), cu conditia verificarii integritatii si aspectului produsului in momentul receptionarii acestuia si a respectarii Instructiunilor de intretinere pentru incaltaminte prezentate mai jos.
Garantia comerciala se refera la defecte de fabricatie, atat la defecte ale materialului utilizat, cat si la defecte aparute in asamblarea produsului. Garantia nu se refera la defecte sau deteriorari survenite in urma purtarii.
* Meridian Film SRL nu răspunde pentru defectele apărute ca urmare a utilizării sau întreţinerii incorecte a produsului respectiv, pentru defectele apărute ca urmare a imperfecţiunilor drumurilor, trotuarelor sau terenurilor unde s-a folosit incaltamintea, precum şi pentru disconfortul provenit din purtarea încălţămintei de mărime sau calapod nepotrivite.
* Incaltamintea cu fete textile sau din piele nefinisata (antilopa, nabuc, piele intoarsa, s.a.), cu fete prezentand cusaturi decorative sau perforatii, precum si incaltamintea cu talpi din piele, sfoara sau cusute se recomanda a fi purtata doar pe timp uscat, deoarece exista riscul patrunderii apei in interior si al dezlipirii/deformarii talpilor.
* Talpile nu au calitati antiderapante, existand pericolul alunecarii.
* Orice defect cauzat incaltamintei de conducerea autoturismului nu este considerat defect de fabricatie.
* In urma oricarei interventii neautorizate de reparatie a incaltamintei se va pierde garantia.
Nu se consideră defecte de fabricaţie, ca urmare nu fac obiectul acordării garanţiei:
- problemele legate de mărimea aleasă sau calapodul nepotrivit nu sunt considerate a fi defecte de fabricaţie şi nu sunt acoperite de garanţie
- particularităţi ale pieilor naturale (nervuri, mici diferenţe de culoare, semne caracteristice şi neregularităţi) sau a materialelor textile vopsite si prespalate din fabricatie
- deoarece fetele si captuselile naturale ale incaltamintei nu au fost tratate chimic pentru fixarea pigmentului, exista riscul migrarii culorii şi poate colora uşor obiectele vestimentare cu care vine în contact. Acest lucru se întâmplă la primele purtări, până cand produsul dobândeşte o patina unică, şi nu este considerat defect
- micile neregularităţi şi imperfecţiuni ale produselor sau ale părţilor din produs, confecţionate manual
- pieile care au fost ceruite şi lustruite manual: în acest caz pielea continuă să se “uzeze” în mod natural - escoriaţiile de culoare de la suprafaţa pieilor reprezintă un efect intenţionat care are loc doar după purtare şi tocmai acest lucru aduce individualitate produselor.
Recomandări specifice privind produsele pentru copii:
Garanţia nu acoperă folosirea încălţămintei în locuri de joacă cu nisip sau pietriş, tobogane, sau oricare alt loc în care activitatea poate duce la distrugerea produsului.
Condiţii în care garanţia devine inaplicabilă sau nulă
- uzura morală şi uzura fizică normală a produsului
- decolorarea produsului sau a unor părţi componente în urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o altă sursă puternică de căldură, umiditate, ploaie, zăpadă, etc.)
- deteriorări ale produsului în urma unor calamităţi (foc, cutremur, inundaţie, trăsnet, etc.), accidente, incendiere sau furt
- defecte produse de transportul, manipularea şi depozitarea în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, şocuri termice - variaţii de tip cald/rece, imersare, etc.)
- defecte cauzate de utilizarea neadecvată, în mod abuziv, incorectă, modificată a produsului şi/sau în condiţii improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost testat şi proiectat
- intervenţia, repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului
- deteriorări ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de şocuri mecanice (rupere, agăţare, lovire, zgâriere, etc.), animale de companie, rozătoare şi alţi dăunători
- întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)
In cazul in care produsul cumparat prezinta un defect, in perioada de garantie, respectivul articol va fi returnat Vanzatorului, in ambalajul sau original, pentru constatare, insotit obligatoriu de factura fiscala.
Garantia se solutioneaza in cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizarii, in urmatoarea ordine:
1) prin repararea produsului defect
2) prin inlocuirea produsului defect
3) prin restituirea valorii produsului defect
Daca nu sunteti de acord cu conditiile din Talonul de garantie sau va razganditi, puteti returna produsul in maxim 14 zile calendaristice de la achizitionare (data documentului de transport), cu conditia ca acesta sa nu fi fost folosit, in ambalajul original, precum si cu conditia prezentarii facturii fiscale.
SC Meridian Film SRL va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii coletului returnat (data mentionata pe documentul de transport). Returnarea banilor se va face doar prin transfer bancar, in contul cumparatorului (numele mentionat pe factura fiscala emisa la livrarea produsului). Pentru returnarea banilor sunt necesare și următoarele informații: nume titular cont bancar, IBAN, nume bancă, pe care va trebui sa ni le comunicati in solicitarea de retur.
Va rugam sa pastrati talonul de garantie si factura fiscala pentru eventualele reclamatii care pot fi adresate Vanzatorului, cu conditia respectarii Instructiunilor de intretinere pentru incaltaminte, prezentate mai jos.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea nr. 296/28.06.2004 privind Codul Consumului si cu Legea nr. 449/12.11.2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Returnarea produsului se poate face in baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.
Pentru informatii/reclamatii privitoare la conditiile de acordare a garantiei comerciale puteti accesa ANPC https://anpc.ro/
C. INSTRUCTIUNI DE INTRETINERE A INCALTAMINTEI
1. INTRETINEREA SI CURATAREA INCALTAMINTEI:
* Se interzice cu desăvârşire spălarea incaltamintei în maşina de spălat, cu exceptia situatiilor in care producatorul mentioneaza in mod expres si explicit aceasta metoda de curatare a incaltamintei, caz in care se vor respecta intocmai instructiunile de spalare prezentate de producator.
* Dupa fiecare purtare, incaltamintea se curata si se pune pe suporturi pentru incaltaminte, potrivite ca marime si forma. Incaltamintea trebuie curatata si uscata inainte de aplicarea oricarei solutii de intretinere a incaltamintei.
* Incaltamintea cu fete de piei netede sau presate se curata de praf cu o carpa moale sau o perie, iar petele de grasime sau alte impuritati se indeparteaza cu o carpa inmuiata intr-o solutie de apa cu detergent.
* Pentru intretinerea pielii, dupa cateva purtari se aplica cu ajutorul unei perii moi sau cu o carpa, un strat de crema pentru incaltaminte, dupa care se lustruieste cu o carpa moale sau cu o perie.
* Incaltamintea cu fete din piei de antilopa sau nabuc se perie cu o perie speciala pentru pielea de antilopa. Nu folositi apa pentru ca fata materialului s-ar putea pata. Petele de ulei sau grasime se indeparteaza folosind solutie contra petelor, speciala pentru pielea de antilopa sau nabuc. Incaltamintea cu fete din piei de antilopa/nubuc se recomanda a fi purtata pe timp uscat.
* Incaltamintea cu fete textile/rafie/pluta/piele intoarsa se recomanda a fi purtata pe timp uscat. Dupa fiecare purtare, incaltamintea se va curata de praf cu o carpa sau o perie uscata. Nu se recomanda spalarea in masina de spalat rufe. Nu se recomanda folosirea inalbitorilor. Se recomanda spalarea manuala, cu apa rece (max. 30°C) si detergent. Se recomanda spalarea separat de alte culori. Petele de ulei sau de grasime pot fi indepartate cu solutii pentru pete destinate materialelor textile. Se va feri de contactul direct cu solventi organici.
* Incaltamintea cu fete din lac, piei metalizate sau lacuite se curata de praf cu o carpa moale. Ea trebuie ferita de contactul direct cu solventii organici (alcool, acetone, etc).
* Incaltamintea cu fete de inlocuitor se curata cu o carpa umeda, iar petele de grasime sau alte impuritati se indeparteaza cu o carpa inmuiata intr-o solutie de apa cu detergent. Nu se va folosi crema pentru incaltaminte.
*Tocurile sau zona de la calcai se pot degrada în urma conducerii autovehiculelor, a călcării în gratarele de scurgere, în cioburi de sticlă sau în bitumul moale de pe trotuare, în anotimpul cald.
2. USCAREA SI DEPOZITAREA INCALTAMINTEI
* Incaltamintea se usuca natural, la temperatura camerei. Nu fortati uscarea la radiator, foc, uscator de par sau alta sursa directa de caldura.
* Nu expuneti incaltamintea la temperaturi foarte mari sau lumina solara puternica pentru perioade indelungate de timp. Aceasta poate duce la deteriorarea fetelor si a talpilor incaltamintei.
* Incaltamintea nu se va depozita langa surse de caldura sau in mediu umed si se va feri de actiunea produselor petroliere si solventilor organici.
* Folositi suporturi pentru incaltaminte sau umpleti incaltamintea cu hartie curata, pentru a i se mentine forma.
